სასწავლო პროექტი


1. პროექტის სახელწოდება:“გეომეტრიული ფორმები ქართულ ხუროთმოძღვრებაში’

2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:ხუროთმოძღვრულ ძეგლებსში ამოიცნობენ გეომეტრიულ ფიგურებს,გამიოთვლიან პერიმერტს,ფართობს ,მოცულობას

3. პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები  შეიძენენ ცოდნას ისტორიულ ძეგლებზე და ექნებათ კავშირი გეომეტრიყლ ფიგურებთან .მოსწავლეები გაიღრმავებენ ციდნას და შეიძენენ საჭირო უნარ ჩვევებს,

4. პროექტის მიზნები:შეისწავლონ და გაამტკიცონ გეომეტრიულუი ფიგურების ამოცნობა . და ძეგლების ადგილ მდებარეობა და  შეიძენენ ცოდნას ძეგლებზე.

5. მონაწილეთა ასაკი:15 წელი მე 8 კლასი

6. ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე  2018 წლის დეკემბრამდე

7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები სწავლობენ ხუროთმოძღვრული ძეგლების ისტორიას  სიდიდეების გაზომვას,დისკუსიის გამართვას  კომპიუტერულ დამუშავებას,ჯგუფური  მუშაობასს.თეოროული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების -უნარ-ჩვევებს.  სწავლობენ ბლოგის დამზადებას.

8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი .ინფორმაციის მოძიება სხვადასხვა წყაროებდიდან

9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მოიძიებენ ჩვენს გარშემო არსებულ ხუროთმოძრვრული ძეგლების ისტორიას, ძეგლებში ამოიცნობენ გეომერტიულ ფიგურებს გაზომავენ სიგრძე სიგანეს. გამოთვლიან ფორმულებით ფუძის ფართობს, პერიმეტრს,სიგრძე სიგანეს,შეადგენენ ცხრილს. დიაგრამებს,გააკეთებენ მაკეტს,დაამზადებენ პლაკატებს.შეაგროვებენ  ფოტო მასალას,განათავსებენ ბლოგზე

10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:პროექტი’ ინრეგრირებულია ,რაც მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს გაიღრმაონ ცოდნა შეიძინონ საჭირო უნარ ჩვევები.
მათემატიკა; აწარმოონ გაზომვები,დათვალონ მოცულობა ,,ფართობი, პერიმეტრი.სივრცითი აკეტების დამზადება.
ისტ-ინტერნეტი, პრეზენტაცია, ბლოგი
ისტორია-შეისწავლიან ქართული ხურითმოძღვრული ძეგლების ისტორია.
ქართული-მსჯელობის უნარი,მოსმენა ,წერა, კითხვა
გეოგრაფია-შეისწვლიან გეოგრაფიულ მდებარეობას და კლიმატს.


11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მანანა მენაბდიშვილი

12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:mananamenabdishvili1@gmail. com

13.პროექტის ვებგვერდ /ბლოგი:qarTuli xurotmiDzgbreba

No comments:

Post a Comment