1. პროექტის სახელწოდება:“გეომეტრიული ფორმები
ქართულ ხუროთმოძღვრებაში’
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:ხუროთმოძღვრულ ძეგლებსში
ამოიცნობენ გეომეტრიულ ფიგურებს,გამიოთვლიან პერიმერტს,ფართობს ,მოცულობას
3. პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ისტორიულ ძეგლებზე და ექნებათ კავშირი
გეომეტრიყლ ფიგურებთან .მოსწავლეები გაიღრმავებენ ციდნას და შეიძენენ საჭირო უნარ ჩვევებს,
4. პროექტის მიზნები:შეისწავლონ და გაამტკიცონ
გეომეტრიულუი ფიგურების ამოცნობა . და ძეგლების ადგილ მდებარეობა და შეიძენენ ცოდნას ძეგლებზე.
5. მონაწილეთა ასაკი:15 წელი მე 8 კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე 2018 წლის დეკემბრამდე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები სწავლობენ
ხუროთმოძღვრული ძეგლების ისტორიას სიდიდეების
გაზომვას,დისკუსიის გამართვას კომპიუტერულ
დამუშავებას,ჯგუფური მუშაობასს.თეოროული ცოდნის
პრაქტიკულად გამოყენების -უნარ-ჩვევებს. სწავლობენ
ბლოგის დამზადებას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი
.ინფორმაციის მოძიება სხვადასხვა წყაროებდიდან
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მოიძიებენ
ჩვენს გარშემო არსებულ ხუროთმოძრვრული ძეგლების ისტორიას, ძეგლებში ამოიცნობენ გეომერტიულ
ფიგურებს გაზომავენ სიგრძე სიგანეს. გამოთვლიან ფორმულებით ფუძის ფართობს, პერიმეტრს,სიგრძე
სიგანეს,შეადგენენ ცხრილს. დიაგრამებს,გააკეთებენ მაკეტს,დაამზადებენ პლაკატებს.შეაგროვებენ ფოტო მასალას,განათავსებენ ბლოგზე
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:პროექტი’ ინრეგრირებულია
,რაც მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს გაიღრმაონ ცოდნა შეიძინონ საჭირო უნარ ჩვევები.
მათემატიკა;
აწარმოონ გაზომვები,დათვალონ მოცულობა ,,ფართობი, პერიმეტრი.სივრცითი აკეტების დამზადება.
ისტ-ინტერნეტი,
პრეზენტაცია, ბლოგი
ისტორია-შეისწავლიან
ქართული ხურითმოძღვრული ძეგლების ისტორია.
ქართული-მსჯელობის
უნარი,მოსმენა ,წერა, კითხვა
გეოგრაფია-შეისწვლიან
გეოგრაფიულ მდებარეობას და კლიმატს.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მანანა მენაბდიშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:mananamenabdishvili1@gmail. com
13.პროექტის ვებგვერდ
ი/ბლოგი:qarTuli
xurotmiDzgbreba
No comments:
Post a Comment